Zamieszczone przez rafiki
Skoda superb I 2,0 TDI BSS - logi
Zwiń
X
-
log gr 13 i 23 jak był wykonany na biegu jałowym?
czegoś nie grzebaliście przy pompkach? np pomki z 130KM silnika?
log gr. 3 wskazuje na nieszczelność w dolocie ale nie na 100%chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
No właśnie 13 i 23 dynamicznie zrobiłem - wstawię nowe.
Przy pompkach nic nie grzebane chyba że poprzedni właściciel coś namieszał.
Generalnie auto zrobiło 15 tys i chodziło ok, delikatnie przepływka cięła ale nie było to odczuwalne bardzo.
Sprawdzę jeszcze raz cały dolot ale tak na szybko nic nie znalazłem...
Dzieki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laurinNo właśnie 13 i 23 dynamicznie zrobiłem - wstawię nowe.
dokładnie wczoraj męczyłem się z takim samym superbem BSS, jest podobnie jak u ciebie szarpanie bardzo mocne przy 100% gazu, diagnostyka nic nie wskazywała nawet dynamiczne logi, po paru godzinach dłubania mechanicznego bo komputer wskazywał idealne wyszło ze 2 pompki były z oznaczeniem AA (to samo co AL - najwydajniejsze 130stki) i 2 pozostałe seryjne i dlatego szarpało samochodem.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
no ja też obstawiam pompkę... nie sadze żeby była inna bo 15 tysi zrobił bez problemu - no chyba ze ktoś coś grzebał w między czasie a ja o tym nic nie wiem... :evil:
Na jałowym wkręca się ledwo do 4500 obr/min nie szarpie,podczas powolnego przyspieszania też ledwo się wkręca nie szarpiąc ale w trakcie jazdy dynamicznej pedał wciśnięty 50% -100% zaczyna ostro szarpać,przerywać tak jakby paliwa brakowało (filtr wymieniony,paliwo do pełna wlane,stp do czyszczenia wtrysków oraz preparat do uszlachetniania paliwa,przepływka zmieniona,egr działa,klapa się nie zacina) vacuum pompa może nie domagać?hamulce ok, jakieś pomysły?
statycznie aktualnie
Objawy dopiero po nagrzaniu silnika , przewód gumowy przed intercoolerem twardnieje powyżej 3 tyś. obr/min momentalnie mięknie na jałowym,w czasie jazdy po puszczeniu pedału gazu silnik szarpnie raz tak jakby chciał zgasnąć.
help
[ Dodano: Pią 22 Lut, 13 11:48 ]
Problem rozwiązany - były 2 awarie równocześnie - pompki i pompa podciśnienia.
Po naprawie auto zasuwa :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz